Follow this blog with bloglovin

Follow Frederik Philippe

tirsdag den 18. januar 2011

I'm here

Hi everyone,

After many months spend on wanting to share my passions with the rest of the world, i've finally managed to create my own space. This is the place where i will show you parts of the things i love the most: Photography, designing, interior, furniture, fashion and lifestyle.
It's a lot of things and some time they can seem like a big bowl of spaghetti, but i promise you; it will be fierce and i can't wait to let you in.
As a starter i will post a bunch of photos. I would like you to say wich ones you like the most, and then shortly i will reveale what a few of the photos will be used for.


I mange måneder har jeg haft en trang til at dele mine interesser med de i verden der besidder de samme interesser, eller blot vil tage del i dem.                                
Jeg har endelig fået stablet mit eget lille sted på benene, og det er herfra jeg vil vise jer de ting der interesserer mig mest: Fotografering, design, indretning, møbler, mode og livsstil.
Det kan virke som et utal af elementer og dette afspejler bloggens navn også, da mit livs elementer til tider kan virke så overskueligt som spaghetti.                          
Ikke desto mindre vil jeg lade den røde tråd være stringent design samt passion.
Til at starte med vil jeg poste en række billeder, og jeg vil bede jer om at sige hvilke i syntes bedst om.      
Om ikke så lang tid vil jeg vise jer hvad nogle af billeder skal bidrage til.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar